Oprire Interzisa Indicatore Forex
Art.63. (1) Se consideri oprire imobilizarea voluntar un unui Vehicul pe Drumul pubblico, pe o DURAT de cel mult di 5 minuti. Peste aceast DURAT, imobilizarea se considerare staionare. 2) Nu se considerare oprire: a) imobilizarea vehiculului att timp ct este necesar pentru mbarcarea Sau debarcarea unor persoane, dac prin aceast manevr nu un fost perturbat circulaia pe Drumul respectiv pubblico b) imobilizarea autovehiculului avnd o mas massima totale autorizat de pn la 3 , 5 tono, att timp ct este necesar pentru operaiunea de distribuire un mrfurilor Alimentare la unitile comerciale. (3) Pentru autovehiculele mrfuri trasporto cura, altele dect cele prevzute la Alin. (2) lit. b), drumului administratorul pubblico mpreun cu autoritile administraiei publice locale, cu avizul poliiei rutiere, vor Stabili programmi Sau Intervale orare pe Timpul nopii, n cura oprirea sau staionarea este permis pentru distribuirea mrfurilor. (4) Se consideri Parcare, staionarea vehiculelor n spaii Stabilite speciale amenajate sau i semnalizate corespunztor. (5) Vehiculul oprit sau staionat pe partea carosabil trebuie aezat lng i n cu parallela Marginea acesteia, pe un Singur rnd, DAC printr-un alt Mijloc de semnalizare nu se dispune altfel. Motocicletele fr ata, mopedele i bicicletele pot fi oprite Sau staionate i CTE dou, Una lng alta. Art.65. Cazurile i condiiile n importa oprirea, staionarea Sau parcarea pe Drumul pubblico este permis se stabilesc prin regulament, n conformitate cu prevederile prezentei ordonane de Urgen. 8. Oprirea, staionarea i parcarea Art. 141. - (1) Conductorii autovehiculelor imobilizate pe drumurile publice, cura se ndeprteaz de acestea, sunt obligai s acioneze frna de ajutor, s opreasc funcionarea motorului IS cupleze NTR-o treapt de Vitez inferioar Sau n cea de Parcare DAC autovehiculul sono automatico TRANSMISIE . (2) n cazul imobilizrii involuntare un autovehiculului n pantalone sau n rampa, lng pe obligaiile prevzute la Alin. (1) conductorul trebuie s bracheze roile directoare. (3) n cazul imobilizrii involuntare un autovehiculului n Pasaje subterane sau n tuneluri, conductorul acestuia este obligat s opreasc funcionarea motorului. (4) n Localiti, pe drumurile cu sens unic, oprirea sau staionarea voluntar un vehiculelor este permis i pe partea STNG, dac rmne liber cel Puin o banda de circulaie. (5) n Afara localitilor oprirea sau staionarea voluntar un vehiculelor se faccia n Afara prii carosabile, iar atunci CND nu este posibil, ct mai aproape de Marginea din dreapta un drumului, parallela cu AXA acestuia. (6) Nu este permis staionarea pe partea carosabil, n Timpul nopii, un tractoarelor, un remorcilor, un mopedelor, un bicicletelor, un mainilor i utilajelor utilizate autopropulsate n lucrri de construcii, agricole sau forestiere, un animale vehiculelor cu traciune ori un celor trase sau mpinse cu MNA. (7) Nu permis este oprirea Sau staionarea n tuneluri. n situaii de Urgen sau de pericol conductorului de autovehicul i este permis oprirea Sau staionarea numai n locurile amenajate speciale i semnalizate corespunztor. n caz de imobilizare prelungit un autovehiculului n Tunel, conductorul de este Vehicul obligat s opreasc Il motore. Arte. 142. - Se interzice oprirea voluntar un vehiculelor: a) n zona de aciune un indicatorului Oprirea interzis b) ae trecerile la nivel cu Calea ferat curent i la o distan mai microfono de 50 m nainte i DUP acestea c) pe Poduri, pe i sub denivelate pasaje, precum i pe viaducte d) n Curbe in alte locuri cu vizibilitate redus sub 50 mi) pe trecerile pentru pietoni ori la mai Puin de 25 m nainte i Dupa acestea f) n intersecii, inclusiv cele cu circulaie n sens giratoriu, precum in zona de preselecie unde sunt aplicate MARCAJE continuare, iar n lipsa acestora, la O distan mai microfono de 25 m de colul interseciei g) n staiile mijloacelor de transport de persoane pubblico, precum i la mai Puin de 25 m nainte i DUP acestea h) n dreptul altui Vehicul oprit pe partea carosabil, dac prin aceasta se stnjenete circulaia un dou vehicule venind din sensuri opuse, precum in dreptul marcajului continuu, n cazul n cura conductorii celorlalte cura vehicule circul sens n acelai ar fi obligai, din aceast Cauz , s treac peste acest marcaj i) n locul n cura se mpiedic vizibilitatea asupra unui indicatore Sau semnal luminos j) pe sectoarele de tamburo unde sunt instalate indicatoarele cu semnificaiile tamburo ngustat, Prioritate pentru circulaia din sens inverse Sau Prioritate fa de circulaia din Sens invers k) pe pistele obligatorii pentru pietoni Isau bicicliti ori pe benzile rezervate unor anumite categorii de vehicule, CA semnalizate atare l) pe platforma CII Ferate industriale sau de tramvai ori la mai Puin de 50 m de acestea, dac circulaia vehiculelor pe ine ar putea fi stnjenit sau mpiedicat m) pe partea carosabil un autostrzilor, un Expres drumurilor ia celor naionale EUROPENE (E) n) pe trotuar, dac nu se asigur spaiu de cel Puin 1 m pentru circulaia pietonilor o) pe pistele pentru biciclete p) n locurile unde este interzis depirea. Arte. 143. - Se interzice staionarea voluntar un vehiculelor: a) n toate cazurile n cura este interzis oprirea voluntar b) n zona de aciune un indicatorului cu semnificaia Staionarea interzis ia marcajului cu semnificaia de interzicere un staionrii c) pe drumurile publice cu o calce Mai de mic 6 md) n dreptul cilor de accesso cura deservesc proprietile alturate drumurilor publice e) n Pante in rampe f) n locul unde este instalat indicatorul cu semnificaia Staionare alternant, n alt zi Sau perioad DECT CEA permis, ori indicatorul cu semnificaia Zona de staionare cu DURAT limitat peste Durata stabilit. Arte. 144. - (1) Administratorul drumului pubblico este obligat s delimiteze i s semnalizeze corespunztor sectoarele de tamburo pubblico unde este interzis oprirea sau staionarea vehiculelor. (2) Administratorul drumului poate pubblico permite oprirea sau staionarea, parial ori totale, un unui Vehicul pe trotuar, cu respectarea marcajului, iar n lipsa acestuia, numai dac rmne liber cel Puin un culoar de minima 1 m calce nspre Marginea opus prii carosabile, destinat circulaiei pietonilor. Arte. 145. - Se interzice conductorului de autovehicul i pasagerilor ca n timpul opririi Sau staionrii s deschid ori s lase deschise uile acestuia Sau s coboare fr s se asigure c nu creeaz un pericol pentru circulaie. Arte. 146. - Circulaia vehiculelor i un pietonilor n spaiile speciale amenajate Sau Stabilite il single semnalizate corespunztor se desfoar conformarsi rutiere normelor, pe ntreaga perioad ct parcrile sunt deschise circulaiei publice. Like Questa differenza dorin2k 24 giugno 2011 Am o mare dilemma: CF codului rutier: Art. 142. Se interzice oprirea voluntara un vehiculelor: a) n zona de actiune un indicatorului Oprirea interzisa b) ae trecerile la nivel cu Calea ferata curenta si la distanta o mai mica de 50 m nainte si Dupa acestea c) pe Poduri, pe SI sub pasaje denivelate, precum si pe viaducte d) n Curbe SI n old locuri cu vizibilitate redusa sub me 50) pe trecerile pentru pietoni ori la mai putin de 25 m nainte si nainte de acestea f) n intersectii, inclusiv cele cu circulatie n sens giratoriu , precum SI n zona de Preselectie unde sunt aplicate MARCAJE continuare, iar n lipsa acestora, la O distanta mai mica de 25 m de Coltul intersectiei g) n statiile mijloacelor de transport de persoane pubblico, precum si la mai putin de 25 m nainte SI Dupa acestea h) n dreptul altui Vehicul oprit pe partea carosabila, daca prin aceasta se stnjeneste circulatia un doua vehicule venind din sensuri opuse, precum SI n dreptul marcajului continuu, n cazul n cura conducatorii circula celorlalte cura vehicule n sens acelasi ar fi obligati, din aceasta Cauza, sa treaca peste acest marcaj i) n locul n cura se mpiedica vizibilitatea asupra unui indicatore Sau semnal luminos j) pe sectoarele de tamburo unde sunt instalate indicatoarele cu semnificatia tamburo ngustat. Prioritate pentru circulatia din sens invers Sau Prioritate fata de circulatia din sens inverse k) pe pistele obligatorii pentru pietoni sisau biciclisti ori pe benzile rezervate unor anumite categorii de vehicule, CA semnalizate atare l) pe platforma CaII Ferate industriale sau de tramvai ori la mai putin de 50 m de acestea, daca circulatia vehiculelor pe sine ar putea fi stnjenita Sau mpiedicata m) pe partea carosabila un autostrazilor, a drumurilor Expres Si a EUROPENE celor nationale (E) n) pe trotuar, daca nu se asigura spatiu de cel putin 1 m pentru circulatia pietonilor o) pe pistele pentru biciclete p) n locurile unde este interzisa depasirea. Art.63. - (1) Se consideri oprire imobilizarea voluntar un unui Vehicul pe Drumul pubblico, pe o DURAT de cel mult di 5 minuti. Peste aceast DURAT, imobilizarea se considerare staionare. (2) Nu se considerare oprire: a) imobilizarea vehiculului att timp ct este necesar pentru mbarcarea Sau debarcarea unor persoane. dac prin aceast manevr nu a fost perturbat circulaia pe Drumul respectiv pubblico inseamna ca daca Politist un intocmeste un PV cf 142 pt oprire neregulamentara, eu pot sa-l pe concorso d'arte 62 spunand ca doar un coboraturcat o persoana si nu se conside OPRIRE Am intrebat acest lucru un istruttore di auto iar el un inceput sa quotturuiequot fara sa ma asculte, spunandu-mi pe de Rost cazurile de interzicere un opririi. A cura di dorin2k, 24 Giugno 2011 - 18:36. Come Questa differenza Cnox 24 Giugno 2011 dorin2k, il 24 giugno 2011, 195834, ha detto: inseamna ca daca Politist un intocmeste un PV cf 142 pt oprire neregulamentara, eu pot sa-l pe concorso d'arte 62 spunand ca doar un coboraturcat o persoana SI NU se conside OPRIRE Si el o sa spuna ca prin manevra ta un fost perturbat circulaia pe respectiv pubblico Drumul. Come Questa differenza dorin2k 24 giugno 2011 Reformulez: astept sa intocmeasca PV si scriu la mentiuni: quota coborat o pesoana si nu am perturbat prin manevra mea circulatia pe Drumul respectivquot. Ce parere aveţi sunt sanse la judecatorie Astfel, daca politistul sanctioneaza OPRIREA, eu sa dovedesc ii ca nu am efectuat OPRIRE in senul arte 63. părerea mea sunt ca mari sanse de castig in instanta. Edit: Mai sus din eu am Scris greseala arte 62. trebuie 63. A cura di dorin2k, 24 Giugno 2011 - 19:11. Come Questa differenza geutz 24 giu 2011 dorin2k, il 24 giugno 2011, 205809, ha detto: astept sa intocmeasca PV si scriu la mentiuni: quota coborat o pesoana si nu am perturbat prin manevra mea circulatia pe Drumul respectivquot. Eventuale sa scrii a continuare quotpana la completarea procesului verbale vehiculul un stationat, la instructiunea agentului de politie, in acelasi loc nella cura sono oprit pentru coborarea pasageruluiquot si la proces argumentezi ca, daca epoca traficul atat de intens Incat o oprire de 10-15 secunde ar fi quotperturbat circulatiaquot epoca iLogic ca politistul sa iti Consulte sa astepti Cateva minuto pana la intocmirea procesului-verbale. NOTA BENE: nu incurajez stilul de un opri quotprecum balegaquot oriunde I se Pune piticu39 pasagerului sa coboare. Daca e aglomerat, eu imi descarc pasagerii la semafor Sau cand opresc sa dau prioritate la trecerea de pietoni. In prealabil ii avertizez sa coboare Repede, sa-si ia telefoanetigarigeanta ecc de pe bord. Nu-i suport pe aia cura opresc sa descarce pasagerul SI-i uita Sfintii la discutii cu USA deschisa, Sau clientii de cura di taxi zic: quotopreste aiciquot si abia atunci cauta portofelul in geanta, banii in portofel, si pe urma dau bancnota Mare Si Restul asteapta. Daca merg cu taxiul si stiu ca vreau sa Cobor intr-o zona aglomerata, stiu si gatto costa Sau MA CEAS uit pe cu un minut inainte, pregatesc banii potriviti più un leu, si Cobor in Cateva secunde. A cura di geutz, 24 Giugno 2011 - 20:14. Come Questa differenza dorin2k 24 giugno cura 2011 Pai atunci de ce instructorii auto pe i-am intrebat mi-au răspuns Toti ca nu e voie de oprit pe trecerea de pietoni Le-am explicat cum sta treaba cu arte 63 dar nu mi-au dat un răspuns concludent. lucrez Unde eu sunt angajati si vreo 10 instructori auto si 2 profesori de legislatie. Maine (de fapt cred ca de abia luni) ii IAU pe toti la Rand si le adresez aceasta intrebare. Come Questa differenza di Smiley 25 Giugno 2011 pentru ca regulile de circulatie se schimba un pic prea desrepede, si a più nu reusesc sa tina Pasul cu noile reglementari. Come Questa differenza bogdan78 27 giugno 2011 dorin2k, il 24 giugno 2011, 225800, ha detto: Pai atunci de ce cura instructorii auto pe i-am intrebat mi-au răspuns Toti ca nu e voie de oprit pe trecerea de pietoni Le-am explicat cum STA treaba cu arte 63 dar nu mi-au dat un răspuns concludent. lucrez Unde eu sunt angajati si vreo 10 instructori auto si 2 profesori de legislatie. Maine (de fapt cred ca de abia luni) ii IAU pe toti la Rand si le adresez aceasta intrebare. Pentru ca s-au referit esplicita la Articolul 62. Se cam tappo pipistrello in cap cele Doua articole. e o exprimare cam ambigua cu perturbarea circulatiei. Nu ar fi prima dei dati. CA Cred in Codul rutier dinainte de 2009 Mai ERAU 2 asemenea Pasaje: Unul spunea stationarea Oprita in panta, si un alt articol spunea in cazul stationarii in panta sé bracheaza rotile spre trotuar. Si in asta cazul e nevoie de o Noua Formulare. Daca o sa-si mai bata capul cineva. Come Questa differenza Carrman 28 giu 2011 cata dobitocenie iti trebuie pentru un opri pe trecerea de pietoni. Come Questa differenza johnnickelby 28 giugno 2011 dorin2k, il 24 giugno 2011, 195834, ha detto: Am o mare dilemma: CF codului rutier: inseamna ca daca Politist un intocmeste un PV cf 142 pt oprire neregulamentara, eu pe pot sa-l Art Contest 62 spunand ca doar un coboraturcat o persoana si nu se conside OPRIRE Am intrebat acest lucru un istruttore di auto iar el un inceput sa quotturuiequot fara sa ma asculte, spunandu-mi pe de Rost cazurile de interzicere un opririi. Art.63 este Legat de arte 142. In cazul asta chiar daca nr de articol par SA Le Puna intr-o anumita ordine, de fapt trebuie sa judeci in spiritul regulamentului. Asta inseamna ca art.63 se refera la opririle in locuri regulamentare conforme arte 142. Si abia Apoi judeci cazul de la Punctul 2. Art.63 Il judeci abia daca in acel momento ai di Art.142 respectat. Daca ora ai di Art.142 respectat, nu poti unire mai departe sa invoci art.63. A cura di johnnickelby, 28 giugno 2011 - 11:25. Come Questa differenza dorin2k 29 Giugno 2011 Carrman Meriti Raport pt limbajul tau. Mai Bine nu comentezi daca nu esti a tema. johnnickelby - un punct de VEDERE foarte interesant. Am sa studiez Problema mai bine. din Totusi arte 63 nu reiese ca se refera doar la cazurile permise. Sunt mari lacune in OG Dar fi unele pot speculare favorabil in soferilor folosul. Totusi daca sunt nevoit sa oresc sa urcecoboare cineva din Masina fara sa stanjenesc pe Nimeni cred ca ma pot baza pe arte 63. Come Questa differenza AlexIP 31 luglio 2011 Zice acolo oprire voluntara. Daca tu nu vroiai dar tipa din dreapta te-un batut la calotta pana ai di oprit sa o Lasi sa coboare chiar di fata magazinului, poti ca spune un involuntara Fost oprire
Comments
Post a Comment